Կարծիք

13.07.2013 10:25


Գիսանե Պալյան.

Գիսանե Պալյան.

Հերթական ապուշությունը «Երևան Ջուր»-ի կողմից։ Երբ պարզեցի, որ արդեն 3 ամիս է, ինչ մեր բնակարանի ջրամատակարարման գրաֆիկը փոխվել է և պետք է 6 ժամ առավոտյան և 6 ժամ երեկոյանից դարձած լիներ 6-24ը, սկսեցի զանգահարել 1–85 և պահանջել պատասխան, թե ինչո՞ւ չենք ստանում նոր գրաֆիկով մեր ջուրը:
Մեկ շաբաթ ամենօրյա զանգերից հետո, որոնց օպերատոր աղջիկներից և ոչ մեկը չէր կարողանում պատասխանել, հայտնաբերեցի հանկարծ, որ ջուրը անջատեցին ժամը 22։00-ին... Վրդովված զանգեցի՝ իմանալու համար, թե ջրամատակարարումը շատացնելու փոխարեն, ընդանրապես անջատո՞ւմ են, ինձ մի տղամարդ նույն 1–85-ից ասաց՝ այսօրվանից «Երևան Ջուր»-ը անցնում է ՆՈՐ՝ ԱՄԱՌԱՅԻՆ գրաֆիկի, և ջուրը տալու են այսուհետ 7։00-10։30–ին և երեկոյան 19։00-22։30–ին.... Ձեռ առնելու վերջին աստիճանն է....

Պարոնա՛յք «Երևան Ջուր»-ի ղեկավարություն, եթե ամառը լողանում եք շաբաթական մեկ անգամ, ապա չի նշանակում, որ մենք էլ ենք էդպես անում.. Ասացեք խնդրեմ՝ ո՞նց հասցնել լվանալ սպասքը, պատրաստել ամբողջ օրվա ճաշը, լողանալ և հասցնել լողացնել 3 երեխայի 3,5 ժամում։

Հո երկիր չէ, կարելի ա մտածել, թե էդ օգտագործած ջրի համար չենք վճարելու....

Երկար խոսեցի, գնամ, քանի ջուրը դեռ չեն անջատել..... (((((((

Գիսանե Պալյանի ֆեյսբուքյան էջից

Այս խորագրի վերջին նյութերը