Մեկնաբանություն

06.07.2011 14:43


«Երկխոսության» տեղն ու ձևաչափը հայտնի են

«Երկխոսության» տեղն ու ձևաչափը հայտնի են

Վերջապես իրականացավ երկխոսիս գլուխ Լևոնիկի և պառվաբոզի պես ճղճղան ձայն ունեցող Николь –ի երազանքը։ Գալուստը հուլիսի հինգի տոնական օրով բռնեց ու գաղտնազերծեց, որ Օպերայի հայաթից Փայ ազգային կոնգրեսի հարվածային զույգին տանելու են Սևանի հանրային լողափ ու այնտեղ «մին լյավ» «երկխոսացնեն»։

Ըստ Գալուստի՝ շատ հնարավոր է, որ երկխոսիս գլուխներին չերեզ «Օջախ» տանեն Սևան։ Այսինքն՝ ամեն ինչ արվի այնպես, ինչպես երկխոսիս գլուխների կոլեգաների դեպքում է լինում. սկզբում կերակրում են, իսկ հետո՝ տանում «լողցնելու»։ Այ սա արդեն realpolitic է։ Սա, իրո՛ք, բաց դիալոգ է և բոլորի աչքի առաջ, ինչի մասին սիրում է խոսել երկխոսիս գլուխ Լևոնիկը։

Հիմա հարցն այն է, թե ո՞ր տարբերակը կընտրվի երկխոսիս գլուխների դեպքում՝ «Օջախո՞վ» դեպի Սևան, թե՞ միանգամից Սևան։ Մինչև սեպտեմբերին սպասվող զոմբիահավաքն այս հարցը, թերևս, լուծում կգտնի։ Երկխոսիս գլուխների մոտ տիրող տրամադրությունների համաձայն՝ եթե գյալաջի անողների մասնակցությամբ «երկխոսությունը» տեղի ունենա ամառվա ընթացքում, ապա Լևոնինկն ու իր Николь –ը չերեզ «Օջախ» կգնան Սևան, իսկ եթե նշյալ ժամկետում «երկխոսությունը» չկայանա և գալուստենք սրանց «երկխոսացնեն» ու հախը չտան, ապա Լևոնիկն ու իր Николь –ը  անվերապահ, այն է՝ առանց «Օջախ» մտնելու կգնան Սևան։

Պետք է ուշադրություն դարձնել, որ վերը նշված տարբերակների մեջ առանցքայինը ոչ թե «Սևան», այլ «Օջախ» բառն է։ Քանզի Սևան գնալ բոլորն էլ կարող են, իսկ ահա «երկխոսվելու» նպատակով չերեզ «Օջախ» Սևան գնալը միայն երկխոսիս գլուխներին է տրված։

Ինչպես հայտնի է, կան դեպքեր, երբ Սևան գնացողը որոշակիորեն վերահսկում է իր «երկխոսվելը», պրոցեսի, դրա նրբությունների վրա ազդելու հնարավորություն ունի և հընթացս կարող է նաև սնվել։ Կան դեպքեր, սակայն, երբ մարդուն «երկխոսացնում» են Արթիկ–Երևան–Սևան տռասի վրա՝ չորով ու առանց սնունդի։ Առաջինն, ըստ այդմ, ուղղակի «երկխոսությունն» է, երկրորդը՝ անվերապահ «երկխոսությունը»։ Այսինքն՝ եթե վարչախումբն ինքը չընտրի «Օջախով» դեպի Սևան գնալու ճանապարհը, ապա երկխոսիս գլուխ Լևոնիկին ու Լևոնիկիս գլխիկին սպասվում է անվերապահ դեպի Սևան ճանապարհը։ Այս է խնդիրը։

Կարեն Հակոբջանյան

Այս խորագրի վերջին նյութերը