Լրահոս

17.07.2012 17:49


«Զվարթնոց» մաքսատուն. տեխնիկական վերազինում` միտված ուղևորների հարմարավետությանը

«Զվարթնոց»  մաքսատուն. տեխնիկական վերազինում` միտված  ուղևորների հարմարավետությանը

Պետական եկամուտների կոմիտեի շարունակական բարեփոխումները «Զվարթնոց»  մաքսատանը նոր իրողություն են բերել: Կառույցի առջև խնդիր է դրված ուղևորներին մատուցել միջազգային չափանիշներին համահունչ բարձրակարգ ծառայություն, հետևաբար սպասարկման որակի բարելավմանն ու տեխնիկական վերազինմանն ուղղված միջոցառումներն այստեղ մշտական բնույթ  են կրում:

Պայմանավորված օդանավակայանի ուղևորային համալիրում ուղեբեռի ստացման  համար նախատեսված ևս 2 ժապավենների համալրմամբ, ըստ ՊԵԿ «Զվարթնոց»  մաքսատան պետ Սամվել Սաֆարյանի, մաքսատան գործելաոճում ևս փոփոխություններ են արվել` հօգուտ ուղևորների. «Տեխնիկական վերազինման արդյունքում այժմ ավելի քան 50 տոկոսով արագացվել է ուղևորների սպասարկման գործընթացը, իսկ շնորհիվ ավելացած ժապավենների, այժմ մաքսավորները միանգամից 6 կետից են հետևում գործընթացին, ընդ որում,  ուղևորից աննկատ` տեղադրված հատուկ տեխնիկայի` «Ռապիսկան» տեսակի զննող ներսադիտակների և սարքավորումների միջոցով»:

Սամվել Սաֆարյանի խոսքերով մաքսային ձևակերպումներն արագ կատարելու համար մաքսատանն օգտագործվող տեխնիկան պարբերաբար թարմացվում է ժամանակակից տեխնոլոգիաներով. □Վերջերս ձեռք են բերվել ևս 7 համակարգիչներ, ընդլայնվել են  □կանաչ□, □կարմիր□ ուղիները:  Մաքսատանը նաև բանկային մասնաճյուղ է բացվել, ինչը հնարավորություն է տալիս սահմանված  չափը գերազանցող ուղեբեռի դեպքում, ի տարբերություն նախկին կարգի, ձևակերպումները նույն պահին իրականացնել` առանց մաքսատնից դուրս գալու□:

Ուղևորային սրահում ներդրված մաքսային ձևակերպումներին առնչվող նորամուծությունները գործում են նաև ուղևորների բարձրակարգ սպասարկման  սրահում:  «Ուղևորների հետ շփման ընթացքում մաքսավորը պետք է դրսևորի բացառապես բարեհամբույր  և բարեկիրթ վերաբերմունք: Այդ խնդիրը գտնվում է  իմ անմիջական ու հետևողական հսկողության ներքո: Չէ որ Հայաստան եկող յուրաքանչյուր այցելու կամ զբոսաշրջիկ առաջին տպավորությունը հենց այստեղից է ստանում»,-վստահեցրել է մաքսատան պետ Սամվել Սաֆարյանը:  

 Արագ սպասարկումն առաջնային տեղում է նաև մաքսատան բեռնափոխադրումների սրահում, մանավանդ ամառային շրջանում:  Այստեղ ևս նորագույն այդ տեխնիկայի կիրառմամբ ավելի են հեշտացվում բեռների ընդունումը, մշակումն ու պահպանումը:  Ի դեպ, փչացող ապրանքը քաղաքացիներն անհրաժեշտության դեպքում կարող են ի պահ հանձնել ժամանակակից սառնարանում: Բեռնահամալիրում նաև  շուրջօրյա հերթապահություն է սահմանված բոլոր ծառայությունների կողմից:

Մաքսատան պետի տեղակալ Արմեն Պողոսյանի տեղեկացմամբ, օդանավակայանում տեսանելի վայրում տեղադրված  մոնիթորներից` պարբերաբար հեռարձակվող տեսահոլովակի միջոցով ուղևորներին նաև տեղեկացվում է, թե ինչպես և որտեղ  պետք է հայտարարագրվի բեռը:

Այսպիսով, «Զվարթնոց» մաքսատանն իրականացված բարեփոխումների շնորհիվ դյուրացվել է ձևակերպումների գործընթացը, բարձրացվել մատուցվող ծառայությունների որակը, նվազագույնի հասցվել շփումը մաքսավորի հետ` չթուլացնելով հսկողությունը:  

        ՀՀ ԿԱ ՊԵԿ տեղեկատվության և հասարակայնության հետ կապերի բաժին

 

Այս խորագրի վերջին նյութերը