Վահան Շիրխանյան. «Մենք այսօր այսպիսի վիճակում չէինք լինի, եթե չլիներ հոկտեմբերի 27–ը»
-Ես գտնում եմ, որ մենք այսօր այսպիսի վիճակում չէինք լինի, եթե չլիներ հոկտեմբերի 27-ը։ Այսօր արդեն առանց որևէ կասկածի կարող ենք ասել, թե ում էր պետք հոկտեմբերի 27-ը. անգլո-սաքսոնական ուժերին, որ Հայաստանին դարձնեն թույլ, զիջողական և պարտադրեն այսպիսի լուծում։ Հիշենք, որ 1999թ. նոյեմբերին շրջանառության մեջ մտցվեց Մեղրիի տարբերակը։ Այնուհետև 2001թ.՝ Քի-Ուեսթ՝ նորից Մեղրիով կոմունիկացիա անցկացնելով։ Հիմա նորից ամբողջ խնդիրը Երևան-Անկարա-Նախիջևան-Բաքու երկաթուղին աշխատացնելը և ցամաքային կապ ստողծելն է, և մենք գնում ենք այդ խնդրի լուծմանը մեր բարի կամքով, որը ես համարում եմ անթույլատրելի։ Վաղը դա բերելու է Ղարաբաղյան գործընթացի արագացման,- «Հայելի» ակումբումում ասել է ՍԴՀԿ Կենտրոնական վարչության անդամ Վահան Շիրխանյանը։
Վահան Շիրխանյան. «Մենք այսօր այսպիսի վիճակում չէինք լինի, եթե չլիներ հոկտեմբերի 27–ը»
-Ես գտնում եմ, որ մենք այսօր այսպիսի վիճակում չէինք լինի, եթե չլիներ հոկտեմբերի 27-ը։ Այսօր արդեն առանց որևէ կասկածի կարող ենք ասել, թե ում էր պետք հոկտեմբերի 27-ը. անգլո-սաքսոնական ուժերին, որ Հայաստանին դարձնեն թույլ, զիջողական և պարտադրեն այսպիսի լուծում։ Հիշենք, որ 1999թ. նոյեմբերին շրջանառության մեջ մտցվեց Մեղրիի տարբերակը։ Այնուհետև 2001թ.՝ Քի-Ուեսթ՝ նորից Մեղրիով կոմունիկացիա անցկացնելով։ Հիմա նորից ամբողջ խնդիրը Երևան-Անկարա-Նախիջևան-Բաքու երկաթուղին աշխատացնելը և ցամաքային կապ ստողծելն է, և մենք գնում ենք այդ խնդրի լուծմանը մեր բարի կամքով, որը ես համարում եմ անթույլատրելի։ Վաղը դա բերելու է Ղարաբաղյան գործընթացի արագացման,- «Հայելի» ակումբումում ասել է ՍԴՀԿ Կենտրոնական վարչության անդամ Վահան Շիրխանյանը։
7or.am