Հարգարժան պրն. Աշոտյան սա 8-րդ դասարանի տնային է, խնդրում եմ՝ կբացատրեք սա ի՞նչ է նշանակում... Ներկայացվում են գրավոր առաջադրանքների նմուշներ Սահմանել «Ազատագրական պայքար», «Դավիթ Բեկ», «Նապոլեոնյան պատերազմներ», «Նոր ժամանակներ», «Հայկական մշակույթ» հասկացությունները: Համեմատել հայկական և ռուսական իրականությունները 19-րդ դարի 10-ական թվականներին: Ապացուցել, որ օտարի լուծն առաջադիմական երևույթ չէ: _________________________________________________________________________________
Ապացուցել, որ երկրորդ աշխարհամարտը բռնապետությունների պայքար էր: Համեմատել պատերազմի շրջափուլերը: Թվարկել միավորված ազգերի հաղթանակի գլխավոր, երկրորդական և երրորդական պատճառները: 20-րդ դար – 19-րդ դար + նոր գաղափարախոսություններ: Հին գաղափարախոսություններ – հնացած գաղափարախոսություններ * առաջին աշխարհամարտ = x Այլընտրանքային պատմություն` Գերմանիան և ԽՍՀՄ-ը չեն պատերազմում, Ճապոնիան հարձակվում է ԽՍՀՄ-ի վրա, ԱՄՆ-ը չի մտնում պատերազմի մեջ: Ե՟րբ կավարտվի պատերազմը: Պատասխանը հիմնավորել: _________________________________________________________________________________
Առաջին աշխարհամարտ + 2-րդ աշխարհամարտ – Ազգերի լիգա · 2 : Մարդկություն + կենսոլորտ = x, գտնել x-ը Սահմանել <>, <>, <> հասկացությունները Թվարկել միջպատերազմական ժամանակաշրջանի հիմնական արդյունքները _________________________________________________________________________________
Սկսել հետազոտական աշխատանք << Անհատի դերը պատմության մեջ>> թեմայով Անհատ + պատմական իրականություն – մարդկություն + կենսոլորտ = x + y Ապացուցել, որ անհնար է մարդկության առաջընթաց առանց իմաստասիրության _________________________________________________________________________________
Համեմատել 2-րդ աշխարհամարտի փուլերը Ապացուցել, որ հակաառանցքային դաշինքի ստեղծումն անխուսափելի էր Թվարկել Ճապոնիայի պարտության հիմնական, երկրորդական և երրորդական պատճառները Խնդրի պայմանները` Հիտլերը դարձել է նկարիչ և չի զբաղվում քաղաքականությամբ, Ստալինը հանկարծամահ է եղել 1935 թվականին և ԽՍՀՄ-ը էվոլյուցիոն ճանապարհով գնում է դեպի ժողովրդավարություն, Ռուզվելտը չի հաղթել նախագահական ընտրություններում: Ի՟նչ անել, որ 2-րդ աշխարհամարտը կայանա: 1940X2:20-1945+1918X2=x, գտնել x-ը _________________________________________________________________________________
Գրել շարադրություն, պատմվածք կամ հեքիաթ «Ես և Նապոլեոնը» թեմայով Պատմական իրականություն – Նապոլեոն – Կեսար – Ալեքսանդր Մակեդոնացի – ԼենկԹեմուր – Չինգիզ խան – x – y – z = a, Թվարկել Նապոլեոնի կայսրանալու գլխավոր և երկրորդական պատճառները _________________________________________________________________________________
Ապացուցել, որ երկրորդ աշխարհամարտը բռնապետության պայքար էր: Համեմատել պատերազմի շրջափուլերը: Թվարկել միավորված ազգերի հաղթանակի գլխավոր, երկրորդական և երրորդական պատճառները: 20-րդ դար+19-րդ դար+նոր գաղափարախոսություններ:հին գաղափարախոսություններ-հնացած գաղափարախոսություններ*x*առաջին աշխարհամարտ=X Այլընտրանքային պատմություն`Գերմանիան և ԽՍՀՄ-ը չեն պատերազմում, Ճապոնիան հարձակվում է ԽՍՀՄ-ի վրա, ԱՄՆ-ը չի մտնում պատերազմի մեջ: Երբ կավարտվի պատերազմը: Պատասխանը հիմնավորել: _________________________________________________________________________________
Ֆրանսիա+Անգլիա+ԱՄՆ – Գերմանիա – Իտալիա + 18-րդ դար= x Սահմանել «Պետություն»,«Պատմություն»,«Միապետություն» հասկացությունները Թվարկել հեղափոխությունների գլխավոր և երկրորդական պատճառները _________________________________________________________________________________
Սահմանել «Ինդուստրացում», «2-րդ հանրապետություն», «Կոլեկտիվացում», «Պետական ահաբեկչություն», «Խորհրդային մշակույթ», «Միջպատերազմական Եվրոպա», «Մարտիրոս Սարյան», «Պատմական օրինաչափություն», «Քաղաքացիական պատերազմ»,«Ֆաշիստական Իտալիա» հասկացությունները Ապացուցել, որ ԽՍՀՄ-ում պետական ահաբեկչությունն անխուսափելի էր Համեմատել Խորհրդային և Արևմտյան իրականությունները _________________________________________________________________________________
Թվարկեք առաջին հանրապետության վարչապետներին և խորհրդարանի նախագահներին; Մեկնաբանեք հանրապետության դրոշի գույները; Կազմեք առաջին հանրապետության գոյության տարիների կարևոր իրադարձությունների ժամանակագրությունը; Թվարկեք հանրապետության ստեղծման և կործանման պատճառները (պատասխանը հիմնավորեք); Դիտած ֆիլմերից ի՟նչ նոր տեղեկություններ ստացաք: Հերքեք կամ հաստատեք ֆիլմերում արտահայտված տեսակետներից որևէ մեկը: _________________________________________________________________________________ Ապացուցեք կամ հերքեք հետևյալ տեսակետները`«Առաջին հանրապետության ստեղծումը հրաշք էր» և «Առաջին հանրապետության կործանումն անխուսափելի էր»: Բնութագրեք առաջին հանրապետության պետական գործիչներից որևէ մեկին: Կազմեք առաջին հանրապետության կարևոր իրադարձությունների ժամանակագրությունը:
Պարոն Աշոտյան, կբացատրեք` սա ի՞նչ է նշանակում
Հարգարժան պրն. Աշոտյան սա 8-րդ դասարանի տնային է, խնդրում եմ՝ կբացատրեք սա ի՞նչ է նշանակում...
Ներկայացվում են գրավոր առաջադրանքների նմուշներ
Սահմանել «Ազատագրական պայքար», «Դավիթ Բեկ», «Նապոլեոնյան պատերազմներ», «Նոր ժամանակներ», «Հայկական մշակույթ» հասկացությունները:
Համեմատել հայկական և ռուսական իրականությունները 19-րդ դարի 10-ական թվականներին:
Ապացուցել, որ օտարի լուծն առաջադիմական երևույթ չէ:
_________________________________________________________________________________
Ապացուցել, որ երկրորդ աշխարհամարտը բռնապետությունների պայքար էր:
Համեմատել պատերազմի շրջափուլերը:
Թվարկել միավորված ազգերի հաղթանակի գլխավոր, երկրորդական և երրորդական պատճառները:
20-րդ դար – 19-րդ դար + նոր գաղափարախոսություններ: Հին գաղափարախոսություններ – հնացած գաղափարախոսություններ * առաջին աշխարհամարտ = x
Այլընտրանքային պատմություն` Գերմանիան և ԽՍՀՄ-ը չեն պատերազմում, Ճապոնիան հարձակվում է ԽՍՀՄ-ի վրա, ԱՄՆ-ը չի մտնում պատերազմի մեջ: Ե՟րբ կավարտվի պատերազմը: Պատասխանը հիմնավորել:
_________________________________________________________________________________
Առաջին աշխարհամարտ + 2-րդ աշխարհամարտ – Ազգերի լիգա · 2 : Մարդկություն + կենսոլորտ = x, գտնել x-ը
Սահմանել <>, <>, <> հասկացությունները
Թվարկել միջպատերազմական ժամանակաշրջանի հիմնական արդյունքները
_________________________________________________________________________________
Սկսել հետազոտական աշխատանք << Անհատի դերը պատմության մեջ>> թեմայով
Անհատ + պատմական իրականություն – մարդկություն + կենսոլորտ = x + y
Ապացուցել, որ անհնար է մարդկության առաջընթաց առանց իմաստասիրության
_________________________________________________________________________________
Համեմատել 2-րդ աշխարհամարտի փուլերը
Ապացուցել, որ հակաառանցքային դաշինքի ստեղծումն անխուսափելի էր
Թվարկել Ճապոնիայի պարտության հիմնական, երկրորդական և երրորդական պատճառները
Խնդրի պայմանները` Հիտլերը դարձել է նկարիչ և չի զբաղվում քաղաքականությամբ, Ստալինը հանկարծամահ է եղել 1935 թվականին և ԽՍՀՄ-ը էվոլյուցիոն ճանապարհով գնում է դեպի ժողովրդավարություն, Ռուզվելտը չի հաղթել նախագահական ընտրություններում: Ի՟նչ անել, որ 2-րդ աշխարհամարտը կայանա:
1940X2:20-1945+1918X2=x, գտնել x-ը
_________________________________________________________________________________
Գրել շարադրություն, պատմվածք կամ հեքիաթ «Ես և Նապոլեոնը» թեմայով
Պատմական իրականություն – Նապոլեոն – Կեսար – Ալեքսանդր Մակեդոնացի – ԼենկԹեմուր – Չինգիզ խան – x – y – z = a,
Թվարկել Նապոլեոնի կայսրանալու գլխավոր և երկրորդական պատճառները
_________________________________________________________________________________
Ապացուցել, որ երկրորդ աշխարհամարտը բռնապետության պայքար էր:
Համեմատել պատերազմի շրջափուլերը:
Թվարկել միավորված ազգերի հաղթանակի գլխավոր, երկրորդական և երրորդական պատճառները:
20-րդ դար+19-րդ դար+նոր գաղափարախոսություններ:հին գաղափարախոսություններ-հնացած գաղափարախոսություններ*x*առաջին աշխարհամարտ=X
Այլընտրանքային պատմություն`Գերմանիան և ԽՍՀՄ-ը չեն պատերազմում, Ճապոնիան հարձակվում է ԽՍՀՄ-ի վրա, ԱՄՆ-ը չի մտնում պատերազմի մեջ: Երբ կավարտվի պատերազմը: Պատասխանը հիմնավորել:
_________________________________________________________________________________
Ֆրանսիա+Անգլիա+ԱՄՆ – Գերմանիա – Իտալիա + 18-րդ դար= x
Սահմանել «Պետություն»,«Պատմություն»,«Միապետություն» հասկացությունները
Թվարկել հեղափոխությունների գլխավոր և երկրորդական պատճառները
_________________________________________________________________________________
Սահմանել «Ինդուստրացում», «2-րդ հանրապետություն», «Կոլեկտիվացում», «Պետական ահաբեկչություն», «Խորհրդային մշակույթ», «Միջպատերազմական Եվրոպա», «Մարտիրոս Սարյան», «Պատմական օրինաչափություն», «Քաղաքացիական պատերազմ»,«Ֆաշիստական Իտալիա» հասկացությունները
Ապացուցել, որ ԽՍՀՄ-ում պետական ահաբեկչությունն անխուսափելի էր
Համեմատել Խորհրդային և Արևմտյան իրականությունները
_________________________________________________________________________________
Թվարկեք առաջին հանրապետության վարչապետներին և խորհրդարանի նախագահներին;
Մեկնաբանեք հանրապետության դրոշի գույները;
Կազմեք առաջին հանրապետության գոյության տարիների կարևոր իրադարձությունների ժամանակագրությունը;
Թվարկեք հանրապետության ստեղծման և կործանման պատճառները (պատասխանը հիմնավորեք);
Դիտած ֆիլմերից ի՟նչ նոր տեղեկություններ ստացաք: Հերքեք կամ հաստատեք ֆիլմերում արտահայտված տեսակետներից որևէ մեկը:
_________________________________________________________________________________
Ապացուցեք կամ հերքեք հետևյալ տեսակետները`«Առաջին հանրապետության ստեղծումը հրաշք էր» և «Առաջին հանրապետության կործանումն անխուսափելի էր»:
Բնութագրեք առաջին հանրապետության պետական գործիչներից որևէ մեկին:
Կազմեք առաջին հանրապետության կարևոր իրադարձությունների ժամանակագրությունը: