Մինչ Երևանի նորանշանակ քաղաքապետը պայքարում է մայրաքաղաքում փողոցային առևտուրը վերացնելու համար, Գյումրիում մանրածախ առևտրով զբաղվողներն իրենք են հայտարարում, որ ստիպված են իրենց գործունեությունը դադարեցնել: Մասնավորապես շուկայի կրպակների աշխատակիցներն են հայտնվել անելանելի դրության մեջ: Այստեղ ոչ միայն քիչ են գնորդները, այլև դատարկ են առևտրի բազմաթիվ տաղավարներ: Թե ինչն է պատճառը, «7 օր»-ին բացատրել են մանրածախ առևտրով զբաղվողները:
-Արվում է հնարավորը մանր ու միջին բիզնեսի ներկայացուցիչների աշխատանքը խոչընդոտելու համար: Մեզ ոտնատակ են տալիս: Հերիք չէ՞՝ մեզ հետ այսպես վարվեն,-ասել է տիկին Սվետան:
Երևան-Ստամբուլ-Երևան ուղևորա և բեռնափոխադրում իրականացնող հայկական ընկերությունները թանկացրել են ուղեբեռի վարձավճարները: Մեկ կգ ուղեբեռի համար նախկինում առևտրականները Ստամբուլից Երևան տեղափոխելու համար վճարել են 4 դոլար: Հիմա, սակայն, վճարելու են 8 դոլար:
-Թող պետությունն էդ մի կտոր օդը թողնի՝ ժողովուրդը կարողանա ապրի, չփակե: Թուրքիա կերթայի, ապրանք կբերեի, էդ էլ փակեցին,-վրդովված նշել է Անահիտ Վիրաբյանը:
Նա երկար տարիներ է զբաղվել այդ գործով, սակայն նշում է, թե այլևս անհնար է դարձել: 1 կգ բեռի համար վճարել 8 դոլոր՝ կնշանակի բարձրացնել ապրանքի գինը:
Մանր բիզնեսը՝ ոտքի տակ
Մինչ Երևանի նորանշանակ քաղաքապետը պայքարում է մայրաքաղաքում փողոցային առևտուրը վերացնելու համար, Գյումրիում մանրածախ առևտրով զբաղվողներն իրենք են հայտարարում, որ ստիպված են իրենց գործունեությունը դադարեցնել: Մասնավորապես շուկայի կրպակների աշխատակիցներն են հայտնվել անելանելի դրության մեջ: Այստեղ ոչ միայն քիչ են գնորդները, այլև դատարկ են առևտրի բազմաթիվ տաղավարներ: Թե ինչն է պատճառը, «7 օր»-ին բացատրել են մանրածախ առևտրով զբաղվողները:
-Արվում է հնարավորը մանր ու միջին բիզնեսի ներկայացուցիչների աշխատանքը խոչընդոտելու համար: Մեզ ոտնատակ են տալիս: Հերիք չէ՞՝ մեզ հետ այսպես վարվեն,-ասել է տիկին Սվետան:
Երևան-Ստամբուլ-Երևան ուղևորա և բեռնափոխադրում իրականացնող հայկական ընկերությունները թանկացրել են ուղեբեռի վարձավճարները: Մեկ կգ ուղեբեռի համար նախկինում առևտրականները Ստամբուլից Երևան տեղափոխելու համար վճարել են 4 դոլար: Հիմա, սակայն, վճարելու են 8 դոլար:
-Թող պետությունն էդ մի կտոր օդը թողնի՝ ժողովուրդը կարողանա ապրի, չփակե: Թուրքիա կերթայի, ապրանք կբերեի, էդ էլ փակեցին,-վրդովված նշել է Անահիտ Վիրաբյանը:
Նա երկար տարիներ է զբաղվել այդ գործով, սակայն նշում է, թե այլևս անհնար է դարձել: 1 կգ բեռի համար վճարել 8 դոլոր՝ կնշանակի բարձրացնել ապրանքի գինը:
Գյումրի