Հունվար ամսին «Երևան Ջուր» ՓԲԸ ՓԲԸ գործունեության մեջ արձանագրվեց հերթական լուրջ ձեռքբերումը. մայրաքաղաքի ջրամատակարարման ցանցի արդիականացման և տեխնիկական վերազինման ծրագրերի շրջանակներում եռամսյա աշխատանքներից հետո սկսեց գործել հեռաչափման համակարգը: Ընկերության կողմից սպասարկվող տարածքի ջրաղբյուրներում, օրվա կարգավորման ջրամբարներում, բաշխիչ ցանցի հանգուցային կետերում, այլ վայրերում արդեն իսկ տեղադրվել է հայրենական արտադրության GPRS համակարգի թվով 80 հաղորդիչ, որի շնորհիվ առկա չափիչ սարքերի՝ ջրի ճնշման տվիչների, ջրի մակարդակաչափերի, հոսքաչափերի և այլն կողմից գրանցվող տվյալները ինքնաշխատ եղանակով, 5 րոպե հաճախականությամբ մուտքագրվում են ընկերության համակարգչային բազա:
Դա հնարավորություն է տալիս թե՛ բացառել մարդկային գործոնն իր բոլոր թերություններով և թե՛ ուղղակիորեն՝ on-line ռեժիմով հետևել ջրի շարժին ողջ համակարգում, ինչն ապահովում է գործընթացներին ժամանակին միջամտելու, այդ թվում վթարներին արագ արձագանքելու, հնարավորություն: Ընդ որում, նշված հաղորդիչներում սահմանված են որոշակի տեխնիկական չափանիշներ, որոնց խախտման դեպքում անմիջապես տրվում տագնապի ազդանշան, օպերատորին տեղյակ պահելով համակարգի տվյալ կառույցում առաջացած խնդրի մասին:
Ըստ ընկերության Տեխնիկական տնօրինության մշտադիտարկման և ռազմավարության վարչության պետ Վահրամ Մաճկալյանի՝ նմանատիպ սարքերի տեղադրումը ջրամատակարարման բաշխիչ ցանցում շարունակվելու է, ընդգրկելով վերջինիս բոլոր կառույցներն ու գործառույթները, ինչպես նաև ապահովելով առավելագույն իրազեկում համակարգում առկա իրավիճակի վերաբերյալ: Ավելին, հետագայում նախատեսվում է տեղադրել հեռակառավարման համակարգ ևս, որի շնորհիվ հնարավոր կդառնա նաև կառավարել համակարգը մեկ կենտրոնից, նորից առանց մարդկային միջամտության ու ժամանակ կորցնելու՝ ի շահ սպառողի:
Անցած ամիսը դրական է բնութագրվել նաև ամենօրյա գործառույթների իրականացման առումով: Այսպես, հունվարին Երևանում շուրջօրյա ջրամատակարարում է ունեցել բաժանորդների 70,3%-ը, 17-23 ժամ՝ 26,4%-ը և 12-17 ժամ՝ ընդամենը 3,3%-ը: Ինչ վերաբերում է ջրի որակին, ապա ՛՛Երևան Ջուր՛՛ ՓԲԸ ջրի լաբորատորիայի կողմից համակարգի 1484 կետից վերցվել է փորձանմուշներ, որոնց ստուգման արդյունքները ցույց են տվել, որ սպառողներին մատակարարվող ջրի որակը համապատասխանել է գործող սանիտարական նորմերի և կանոնների պահանջներին:
Ղեկավարվելով "Մենքհաշվետուենքհանրությանառջև" կարգախոսով, "Երևան Ջուր" ընկերությունը ստորև ներկայացնում է հերթական ամենամսյա հրապարակումը 2013թ. հունվար ամսվա գործունեության մի շարք հիմնական ցուցանիշների վերաբերյալ` 2012թ. նույն ժամանակամիջոցի նկատմամբ /2008թ. տվյալները համեմատության համար են/:
«Երևան Ջուր» ՓԲԸ ներդրել է հեռաչափման on-line համակարգ
«Երևան Ջուր» ՓԲԸ գործունեության արդյունքները. 2013թ. հունվարը 2012թ. հունվարի նկատմամբ
Հունվար ամսին «Երևան Ջուր» ՓԲԸ ՓԲԸ գործունեության մեջ արձանագրվեց հերթական լուրջ ձեռքբերումը. մայրաքաղաքի ջրամատակարարման ցանցի արդիականացման և տեխնիկական վերազինման ծրագրերի շրջանակներում եռամսյա աշխատանքներից հետո սկսեց գործել հեռաչափման համակարգը: Ընկերության կողմից սպասարկվող տարածքի ջրաղբյուրներում, օրվա կարգավորման ջրամբարներում, բաշխիչ ցանցի հանգուցային կետերում, այլ վայրերում արդեն իսկ տեղադրվել է հայրենական արտադրության GPRS համակարգի թվով 80 հաղորդիչ, որի շնորհիվ առկա չափիչ սարքերի՝ ջրի ճնշման տվիչների, ջրի մակարդակաչափերի, հոսքաչափերի և այլն կողմից գրանցվող տվյալները ինքնաշխատ եղանակով, 5 րոպե հաճախականությամբ մուտքագրվում են ընկերության համակարգչային բազա:
Դա հնարավորություն է տալիս թե՛ բացառել մարդկային գործոնն իր բոլոր թերություններով և թե՛ ուղղակիորեն՝ on-line ռեժիմով հետևել ջրի շարժին ողջ համակարգում, ինչն ապահովում է գործընթացներին ժամանակին միջամտելու, այդ թվում վթարներին արագ արձագանքելու, հնարավորություն: Ընդ որում, նշված հաղորդիչներում սահմանված են որոշակի տեխնիկական չափանիշներ, որոնց խախտման դեպքում անմիջապես տրվում տագնապի ազդանշան, օպերատորին տեղյակ պահելով համակարգի տվյալ կառույցում առաջացած խնդրի մասին:
Ըստ ընկերության Տեխնիկական տնօրինության մշտադիտարկման և ռազմավարության վարչության պետ Վահրամ Մաճկալյանի՝ նմանատիպ սարքերի տեղադրումը ջրամատակարարման բաշխիչ ցանցում շարունակվելու է, ընդգրկելով վերջինիս բոլոր կառույցներն ու գործառույթները, ինչպես նաև ապահովելով առավելագույն իրազեկում համակարգում առկա իրավիճակի վերաբերյալ: Ավելին, հետագայում նախատեսվում է տեղադրել հեռակառավարման համակարգ ևս, որի շնորհիվ հնարավոր կդառնա նաև կառավարել համակարգը մեկ կենտրոնից, նորից առանց մարդկային միջամտության ու ժամանակ կորցնելու՝ ի շահ սպառողի:
Անցած ամիսը դրական է բնութագրվել նաև ամենօրյա գործառույթների իրականացման առումով: Այսպես, հունվարին Երևանում շուրջօրյա ջրամատակարարում է ունեցել բաժանորդների 70,3%-ը, 17-23 ժամ՝ 26,4%-ը և 12-17 ժամ՝ ընդամենը 3,3%-ը: Ինչ վերաբերում է ջրի որակին, ապա ՛՛Երևան Ջուր՛՛ ՓԲԸ ջրի լաբորատորիայի կողմից համակարգի 1484 կետից վերցվել է փորձանմուշներ, որոնց ստուգման արդյունքները ցույց են տվել, որ սպառողներին մատակարարվող ջրի որակը համապատասխանել է գործող սանիտարական նորմերի և կանոնների պահանջներին:
Ղեկավարվելով "Մենք հաշվետու ենք հանրության առջև" կարգախոսով, "Երևան Ջուր" ընկերությունը ստորև ներկայացնում է հերթական ամենամսյա հրապարակումը 2013թ. հունվար ամսվա գործունեության մի շարք հիմնական ցուցանիշների վերաբերյալ` 2012թ. նույն ժամանակամիջոցի նկատմամբ /2008թ. տվյալները համեմատության համար են/:
Հիմնական ցուցանիշներ
2008թ.
հունվար
2012թ.
հունվար
2013թ.
հունվար
2013թ. հունվարը 2012թ. հունվարի համեմատ /+ - /
Աղբյուրներից վերցված ջրաքանակ` լիտր/վայրկյան
11936
9539
9107
- 432 /2008թ. հունվարից` -2829/
Էլեկտրաէներգիայի օրական սպառում` կՎտժ
338000
107000
84000
- 23000 /2008թ. հունվարից`-254000/
Ջրամատակարարման շարունակականություն` տոկոս
75,0
96.1
95.9
- 0.2 տոկոսային կետ /2008թ. հունվարից`+ 20,9 տոկոսային կետ
«Երևան Ջուր» ՓԲԸ հաղորդակցության բաժին