Այսօրվա ասուլիսին «Հայաստանի սպառողների ազգային ընկերակցության» փոխնախագահ, «Հայաստանի սպառողների ազգային ընկերակցության» մարքեթինգի և մոնիտորինգների բաժնի պետ Ֆրուզե Հայթյանը հայտնել է, որ հացի շուկայում լուրջ խնդիրներ կան։ «Հայաստանում իրացվող հացի 50-60%–ը անհայտ ծագում ունի՝ ապրանքը մակնշված չէ, հայտնի չէ, թե որ գործարանի արտադրանքն է, ինչ որակի է, որ տեսակի ալյուրից է պատրաստված: Պետք է գործեն հացի մասնագիտացված խանութներ, որտեղ միայն հաց կվաճառվի»,–ասել է բանախոսը։
Հացի շուկայում լուրջ խնդիրներ կան
Այսօրվա ասուլիսին «Հայաստանի սպառողների ազգային ընկերակցության» փոխնախագահ, «Հայաստանի սպառողների ազգային ընկերակցության» մարքեթինգի և մոնիտորինգների բաժնի պետ Ֆրուզե Հայթյանը հայտնել է, որ հացի շուկայում լուրջ խնդիրներ կան։ «Հայաստանում իրացվող հացի 50-60%–ը անհայտ ծագում ունի՝ ապրանքը մակնշված չէ, հայտնի չէ, թե որ գործարանի արտադրանքն է, ինչ որակի է, որ տեսակի ալյուրից է պատրաստված: Պետք է գործեն հացի մասնագիտացված խանութներ, որտեղ միայն հաց կվաճառվի»,–ասել է բանախոսը։
7or.am