Ընտրակաշառքներին ամենից շատ անդրադարձել է նաև «7or.am»–ը
«Ռեգիոն» հետազոտական կենտրոնի փորձագետ Լաուրա Բաղդասարյանը ներկայացրել է «Facebook»-ում ակտիվ լրատվամիջոցների շրջանում անցկացրած դիտարկումը և ասել, որ մայիսի 6–ի խորհրդարանական ընտրությունների ժամանակ էլեկտրոնային լրատվամիջոցներից ընտրակաշառքներին ամենից շատն են անդրադարձել «7or.am»–ը,«Tert.am»-ը և «1in.am»–ը։ Մասնավորապես «7or.am»–ն ընտրակաշառքներին անդրադարձել է 107 անգամ, «Tert.am»-ը՝ 135, «1in.am»–ը՝ 94։ Ընտրակաշառքներին անդրադարձել են նաև «News.am»(54 անգամ) և «Zham.am»(43 անգամ) կայքերը:
Ընտրակաշառքներին ամենից շատ անդրադարձել է նաև «7or.am»–ը
«Ռեգիոն» հետազոտական կենտրոնի փորձագետ Լաուրա Բաղդասարյանը ներկայացրել է «Facebook»-ում ակտիվ լրատվամիջոցների շրջանում անցկացրած դիտարկումը և ասել, որ մայիսի 6–ի խորհրդարանական ընտրությունների ժամանակ էլեկտրոնային լրատվամիջոցներից ընտրակաշառքներին ամենից շատն են անդրադարձել «7or.am»–ը, «Tert.am»-ը և «1in.am»–ը։ Մասնավորապես «7or.am»–ն ընտրակաշառքներին անդրադարձել է 107 անգամ, «Tert.am»-ը՝ 135, «1in.am»–ը՝ 94։ Ընտրակաշառքներին անդրադարձել են նաև «News.am»(54 անգամ) և «Zham.am»(43 անգամ) կայքերը:
7or.am