Ինչպես մինչև ապրիլի 8-ը, այնպես էլ 2012թ. ԱԺ ընտրության նախընտրական քարոզչությունն անցնում է պետական ռեսուրսների զանգվածային օգտագործմամբ հօգուտ կուսակցական շահերի, միայն մի տարբերությամբ՝ ՀՀԿ-ական Վարչապետի փոխարեն այդ գործում գլխավոր դերակատար է դարձել ՀՀ Նախագահի պաշտոնը զբաղեցնող ՀՀԿ ղեկավարը:
Ակնհայտ է նաև, որ այդ խախտումները, նույնպես, կարող են էական ազդեցություն ունենալ ընտրության արդյունքների վրա, մասնավորապես,
1.1.քաղաքական պաշտոններ զբաղեցնող պատգամավորության թեկնածուները, իրենց պաշտոնեական լիազորություններն իրականացնելիս կամ նրանց փոխարեն /պաշտոնեական դիրքի չարաշահում/, նախընտրական քարոզչություն են իրականացնում, այդ թվում, իրենց կուսակցությունների օգտին /22-րդ հոդվածի 1/1-րդ մաս/: Բանը հասել է նրան, որ ԱԺ նիստերը չեն կայանում այդ օրինախախտումների հետևանքով,
1.2.ՀՀ Նախագահի պաշտոնը զբաղեցնող ՀՀԿական պատգամավորության թեկնածուն իր աշխատանքային այց-նախընտրական քարոզչական միջոցառումներում օգտագործում է պետական միջոցներ, այդ թվում, մարդկային ռեսուրսներ /2.1-րդ կետ/,
1.3.ԶԼՄ-ները, և առաջին հերթին, հեռուստաընկերությունները հանրայինի գլխավորությամբ, լուսաբանում են քաղաքական պաշտոններ զբաղեցնող պատգամավորության թեկնածուների, ընտրական օրենսգրքով /22-րդ հոդվածի 1/3-րդ մաս/ գործունեությունը /2.2.-րդ կետ/:
Սակայն, ԿԸՀ-ը բացարձակորեն չի անդրադառնում գործածվող ԸՕ-ի 22-րդ հոդվածի պահանջների խախտումներին, ավելին, տարբեր ձևական պատճառներ որոնելով, շարունակում է զանգվածային ձևով չքննարկել ԿԸՀ ներկայացված դիմում-բողոքները, փորձելով օրինախախտումների բացակայության պատրանք ստեղծել, ինչն արդեն իսկ խաթարել է ընտրությունների օրինական ընթացքը:
3.1. Պետության գլխին՝ միջոցներ ձեռնարկել պետական մարմինների բնականոն գործունեության ուղղությամբ /ՀՀ Սահմանադրության 49-րդ հոդված/, ինչպես նաև, օրինակ չծառայել հիշյալ օրինախախտումների իրականացման համար,
3.2. ԿԸՀ-ին՝ իրականացնել իր լիազորությունները ԸՕ 1-ին հոդվածի 2-րդ մասի պահանջների կատարման վերահսկման ուղղությամբ, իսկ ԿԸՀ նախագահին՝ ձեռնպահ մնալ, օրինախախտումների մասին բողոքների հեղինակներին վարկաբեկելու անհիմն նախաձեռնություններից,
3.3. Միջազգային դիտորդներին ձեռնպահ մնալ անփաստարկ, այն էլ ժամանակավրեպ, գնահատականներից / 2.3.-րդ կետ/:
ԿԸՀ անգործության ծանր հետևանքների մասին
Մ Ի Ջ Ա Ն Կ Յ Ա Լ Ա Ր Տ Ա Հ Ե Ր Թ Զ Ե Կ ՈՒ Յ Ց
ԿԸՀ անգործության ծանր հետևանքների մասին
/2012թ. ԱԺ ընտրության նախընտրական քարոզչություն՝ 08.04.12թ. - 14.04.12թ./
1. ԵԶՐԱԿԱՑՈՒԹՅՈՒՆ
Ինչպես մինչև ապրիլի 8-ը, այնպես էլ 2012թ. ԱԺ ընտրության նախընտրական քարոզչությունն անցնում է պետական ռեսուրսների զանգվածային օգտագործմամբ հօգուտ կուսակցական շահերի, միայն մի տարբերությամբ՝ ՀՀԿ-ական Վարչապետի փոխարեն այդ գործում գլխավոր դերակատար է դարձել ՀՀ Նախագահի պաշտոնը զբաղեցնող ՀՀԿ ղեկավարը:
Ակնհայտ է նաև, որ այդ խախտումները, նույնպես, կարող են էական ազդեցություն ունենալ ընտրության արդյունքների վրա, մասնավորապես,
1.1.քաղաքական պաշտոններ զբաղեցնող պատգամավորության թեկնածուները, իրենց պաշտոնեական լիազորություններն իրականացնելիս կամ նրանց փոխարեն /պաշտոնեական դիրքի չարաշահում/, նախընտրական քարոզչություն են իրականացնում, այդ թվում, իրենց կուսակցությունների օգտին /22-րդ հոդվածի 1/1-րդ մաս/: Բանը հասել է նրան, որ ԱԺ նիստերը չեն կայանում այդ օրինախախտումների հետևանքով,
1.2.ՀՀ Նախագահի պաշտոնը զբաղեցնող ՀՀԿական պատգամավորության թեկնածուն իր աշխատանքային այց-նախընտրական քարոզչական միջոցառումներում օգտագործում է պետական միջոցներ, այդ թվում, մարդկային ռեսուրսներ /2.1-րդ կետ/,
1.3.ԶԼՄ-ները, և առաջին հերթին, հեռուստաընկերությունները հանրայինի գլխավորությամբ, լուսաբանում են քաղաքական պաշտոններ զբաղեցնող պատգամավորության թեկնածուների, ընտրական օրենսգրքով /22-րդ հոդվածի 1/3-րդ մաս/ գործունեությունը /2.2.-րդ կետ/:
Սակայն, ԿԸՀ-ը բացարձակորեն չի անդրադառնում գործածվող ԸՕ-ի 22-րդ հոդվածի պահանջների խախտումներին, ավելին, տարբեր ձևական պատճառներ որոնելով, շարունակում է զանգվածային ձևով չքննարկել ԿԸՀ ներկայացված դիմում-բողոքները, փորձելով օրինախախտումների բացակայության պատրանք ստեղծել, ինչն արդեն իսկ խաթարել է ընտրությունների օրինական ընթացքը:
2. ԴԻՏԱՐԿՈՒՄՆԵՐ
2.1. http://www.president.am/events/visits/arm/?visits=2&id=391
http://www.armradio.am/arm/news/?part=pol&id=47632
http://www.parliament.am/news.php?cat_id=2&NewsID=5160&year=2012&month=04&day=12&lang=arm
http://armenpress.am/arm/news/687753/hanrapetakany-pordzum-e-stextsel-uzhex-u-barekecik-gyuxakan.html
http://www.youtube.com/watch?v=lUnv7IFfuBc և այլն,
2.2. -կառավարության 12.04.12թ.-ի նիստը,
-ՀԱՊԿ 12.04.12թ.-ի խորհրդակցությունները,
-«Երևանն աշխարհի գրքի մայրաքաղաք» 12.04.12թ.-ի միջոցառումը,
-Նորանշանակ դատավորի երդման 12.04.12թ.-ի արարողությունը,
-ՀՀ Նախագահի 12.04.12թ.- 13.04.12թ.-ի աշխատանքային այցերը և այլն,
2.3. http://www.a1plus.am/am/politics/2012/04/12/nicolson
3. ԱՌԱՋԱՐԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ
3.1. Պետության գլխին՝ միջոցներ ձեռնարկել պետական մարմինների բնականոն գործունեության ուղղությամբ /ՀՀ Սահմանադրության 49-րդ հոդված/, ինչպես նաև, օրինակ չծառայել հիշյալ օրինախախտումների իրականացման համար,
3.2. ԿԸՀ-ին՝ իրականացնել իր լիազորությունները ԸՕ 1-ին հոդվածի 2-րդ մասի պահանջների կատարման վերահսկման ուղղությամբ, իսկ ԿԸՀ նախագահին՝ ձեռնպահ մնալ, օրինախախտումների մասին բողոքների հեղինակներին վարկաբեկելու անհիմն նախաձեռնություններից,
3.3. Միջազգային դիտորդներին ձեռնպահ մնալ անփաստարկ, այն էլ ժամանակավրեպ, գնահատականներից / 2.3.-րդ կետ/:
«Գերագույն խորհուրդ-պատգամավորական ակումբ»
Դիտորդական առաքելություն