Դա նախկին-ներկա ապրելակերպից հրաժարումն ու ու խորքային կերպարանափոխության պահանջ է
Նախկին-ներկա խոսույթը խորն արմատացած է մարդկանց մոտ։ Պարզ ընկալման դեպքում դա հասկանում են որպես նախկին ու ներկա գործիչներից ձերբազատման ցանկություն։
Իրականում, խորքային առումով, դա ավելի լուրջ պատճառներ ունի, որը հանրային ընկալմամ մեջ չի բանաձեւվվել։
Կա սոցիալական պահանջ հանրության կամ ավելի ճիշտ, ազգի տրանսֆորմացիայի կամ կերպարանափոխության համար։ Հին ձեւով այլեւս ապրել չի ստացվի, իսկ ներկան անընդունելի է, դա նվաստացում ու ինքնությունից հրաժարում է։
Նախկին-ներկա խոսույթն անձերի մասին չէ, դա նախկին-ներկա ապրելակերպից հրաժարումն ու ու խորքային կերպարանափոխության պահանջ է։
«Մայր Հայաստան» շարժման նախաձեռնող խմբի անդամՍտեփան Դանիելյանի ֆեյսբուքյան էջից
Դա նախկին-ներկա ապրելակերպից հրաժարումն ու ու խորքային կերպարանափոխության պահանջ է
Նախկին-ներկա խոսույթը խորն արմատացած է մարդկանց մոտ։ Պարզ ընկալման դեպքում դա հասկանում են որպես նախկին ու ներկա գործիչներից ձերբազատման ցանկություն։
Իրականում, խորքային առումով, դա ավելի լուրջ պատճառներ ունի, որը հանրային ընկալմամ մեջ չի բանաձեւվվել։
Կա սոցիալական պահանջ հանրության կամ ավելի ճիշտ, ազգի տրանսֆորմացիայի կամ կերպարանափոխության համար։ Հին ձեւով այլեւս ապրել չի ստացվի, իսկ ներկան անընդունելի է, դա նվաստացում ու ինքնությունից հրաժարում է։
Նախկին-ներկա խոսույթն անձերի մասին չէ, դա նախկին-ներկա ապրելակերպից հրաժարումն ու ու խորքային կերպարանափոխության պահանջ է։
«Մայր Հայաստան» շարժման նախաձեռնող խմբի անդամ Ստեփան Դանիելյանի ֆեյսբուքյան էջից