Քաղաքային ոչ լեգետիմ 9%-ոց «իշխանությունը» հայտարարում էր, որ օրական վերգետնյա ուղևորների քանակը կազմում է 550.000 ուղևոր։
Երեկ՝ նոյեմբերի մեկի տրանսպորտային խառնաշփոթի ավարտին պարզ դարձավ, որ ուղևորների քանակը եղել է 311.000։
Մինչ երեկվա սեփական քիմքին հարիր ընդունված ապօրինի որոշումը մեկնաբանելով, թե կա՛ 50% ստվեր, որ միայն 100դր-ոց մետաղադրամով պարտադրելը երթևեկել, օգնելու է ստվերին։
Այնինչ պարզ դարձավ հետևալը։
Աշխատանքային օրերին ուղևորներից հավաքագրվում էր 30.6մլն դրամ, էս խայտառակ համակարգը ներդնելուց ամիջապես նույն օրը հավաքագրվեց 31.6 մլն դրամ։
(Ստվերը 1մլն դրա՞մ էր)։
Մինչ երեկ խոսում էին 25մլն ստվերի մասին…
Երևանի ավագանու «Մայր Հայաստան» խմբակցության անդամ Գևորգ Ստեփանյանի ֆեյսբուքյան էջից
Ապրիլմեկյան սուտը փոխարինվեց նոյեմբերմեկյան ստով
Քաղաքային ոչ լեգետիմ 9%-ոց «իշխանությունը» հայտարարում էր, որ օրական վերգետնյա ուղևորների քանակը կազմում է 550.000 ուղևոր։
Երեկ՝ նոյեմբերի մեկի տրանսպորտային խառնաշփոթի ավարտին պարզ դարձավ, որ ուղևորների քանակը եղել է 311.000։
Մինչ երեկվա սեփական քիմքին հարիր ընդունված ապօրինի որոշումը մեկնաբանելով, թե կա՛ 50% ստվեր, որ միայն 100դր-ոց մետաղադրամով պարտադրելը երթևեկել, օգնելու է ստվերին։
Այնինչ պարզ դարձավ հետևալը։
Աշխատանքային օրերին ուղևորներից հավաքագրվում էր 30.6մլն դրամ, էս խայտառակ համակարգը ներդնելուց ամիջապես նույն օրը հավաքագրվեց 31.6 մլն դրամ։
(Ստվերը 1մլն դրա՞մ էր)։
Մինչ երեկ խոսում էին 25մլն ստվերի մասին…
Երևանի ավագանու «Մայր Հայաստան» խմբակցության անդամ Գևորգ Ստեփանյանի ֆեյսբուքյան էջից