Համաձայն Հանրային ծառայությունները կարգավորղ հանձնաժողովի հրապարակած տվյալնների՝ այս տարվա առաջին երեք ամիսների ընթացքում «Երևան Ջուր» ընկերության վերաբերյալ 214 հարցադրում և բողոք է ստացվել, որից միայն 169-ի վերաբերյալ է պատասխան ստացվել, 44-ի՝ դեպքում սահմաված ժամկետի խախտումով: Մնացած բողոքներն անպատասխան են մնացել: Բողոքների գերակշռող մասը եղել է ջրամատակարարման գրաֆիկի խախտման վերաբերյալ: Ջրի որակի վերաբերյալ 239 զանգ է ստացվել:
Ջրի որակի վերաբերյալ 239 զանգ է ստացվել
Համաձայն Հանրային ծառայությունները կարգավորղ հանձնաժողովի հրապարակած տվյալնների՝ այս տարվա առաջին երեք ամիսների ընթացքում «Երևան Ջուր» ընկերության վերաբերյալ 214 հարցադրում և բողոք է ստացվել, որից միայն 169-ի վերաբերյալ է պատասխան ստացվել, 44-ի՝ դեպքում սահմաված ժամկետի խախտումով: Մնացած բողոքներն անպատասխան են մնացել: Բողոքների գերակշռող մասը եղել է ջրամատակարարման գրաֆիկի խախտման վերաբերյալ: Ջրի որակի վերաբերյալ 239 զանգ է ստացվել:
7or.am