Թուրքիայում պարետային ժամի ավարտից հետո փողոցներում ավելի շատ մարդ կա, քան դրա սահմանվելուց առաջ
«Apple» ընկերությունը, օգտագործերով մարդկանց «iPhone» հեռախոսների վրայի «Apple Map» հավելվածի տվյալները, աշխարհի տարբեր երկրների ու քաղաքների համար կազմել է կորոնավիրուսի դեմ պայքարի օրերին փողոցների աշխուժության վիճակագրությունը։
Ըստ այդմ` ապրիլի 11-12-ին Թուրքիայի 30 նահանգում ու Զոնգուլդաք քաղաքում փողոց դուրս գալու արգելքի (պարետային ժամ) ավարտից հետո փողոցներում մարդկանց ու ավտոմեքենաների շարժը գերազանցել է նախքան պարետային ժամը եղած ցուցանիշը։
Այսպես, ապրիլի 10-ին՝ պարետային ժամ հայտարարելու նախորդ օրը, Թուրքիայում երթևեկության աշխուժության ցուցանիշը կազմել է 38,86%, իսկ հետիոտնի աշխուժությունը եղել է 32,49%։ Պարետային ժամի 2 օրերին՝ ապիրլի 11-ին ու 12-ին ըստ օրերի համապատասխանաբար երթևեկության համար եղել է 15,04% և 19,54%, իսկ հետիոտնի դեպքում գործակիցը եղել է 14,58% և 15,69%։ Պարետային ժամի ավարտի հաջորդ օրը՝ ապրիլի 13-ին անհամեմատ ավելի աշխուժություն է գրանցվել քան մինչ պարետային ժամի հատարարելը՝ երթևեկության համար 43,99%, հետիոտնի շարժի դեպքում՝ 36,99%։
Նմանատիպ իրավիճակ է գրանցվել նաև երկրի խոշորագույն Ստամբուլ քաղաքում, որը համարվում է կորոնավիրուսի տարածման գլխավոր օջախը։
Ապրիլի 10-ին երթևեկությունը ունեցել է 30,77 տոկոսանոց նիշ, հետիոտնի աշխուժությունը՝ 23,95։ Պարետային ժամի 2 օրերին, ըստ օրերի հերթականության, ստացվել է հետևյալ պատկերը երթևեկություն՝ 11,03%, և 14,56%, իսկ ապրիլի 13-ի տվյալները երթևեկության համար կազմել են 34,03 և հետիոտնի համար 27,42%։
Թուրքիայում պարետային ժամի ավարտից հետո փողոցներում ավելի շատ մարդ կա, քան դրա սահմանվելուց առաջ
«Apple» ընկերությունը, օգտագործերով մարդկանց «iPhone» հեռախոսների վրայի «Apple Map» հավելվածի տվյալները, աշխարհի տարբեր երկրների ու քաղաքների համար կազմել է կորոնավիրուսի դեմ պայքարի օրերին փողոցների աշխուժության վիճակագրությունը։
Ըստ այդմ` ապրիլի 11-12-ին Թուրքիայի 30 նահանգում ու Զոնգուլդաք քաղաքում փողոց դուրս գալու արգելքի (պարետային ժամ) ավարտից հետո փողոցներում մարդկանց ու ավտոմեքենաների շարժը գերազանցել է նախքան պարետային ժամը եղած ցուցանիշը։
Այսպես, ապրիլի 10-ին՝ պարետային ժամ հայտարարելու նախորդ օրը, Թուրքիայում երթևեկության աշխուժության ցուցանիշը կազմել է 38,86%, իսկ հետիոտնի աշխուժությունը եղել է 32,49%։ Պարետային ժամի 2 օրերին՝ ապիրլի 11-ին ու 12-ին ըստ օրերի համապատասխանաբար երթևեկության համար եղել է 15,04% և 19,54%, իսկ հետիոտնի դեպքում գործակիցը եղել է 14,58% և 15,69%։ Պարետային ժամի ավարտի հաջորդ օրը՝ ապրիլի 13-ին անհամեմատ ավելի աշխուժություն է գրանցվել քան մինչ պարետային ժամի հատարարելը՝ երթևեկության համար 43,99%, հետիոտնի շարժի դեպքում՝ 36,99%։
Նմանատիպ իրավիճակ է գրանցվել նաև երկրի խոշորագույն Ստամբուլ քաղաքում, որը համարվում է կորոնավիրուսի տարածման գլխավոր օջախը։
Ապրիլի 10-ին երթևեկությունը ունեցել է 30,77 տոկոսանոց նիշ, հետիոտնի աշխուժությունը՝ 23,95։ Պարետային ժամի 2 օրերին, ըստ օրերի հերթականության, ստացվել է հետևյալ պատկերը երթևեկություն՝ 11,03%, և 14,56%, իսկ ապրիլի 13-ի տվյալները երթևեկության համար կազմել են 34,03 և հետիոտնի համար 27,42%։
Աղբյուրը՝ ermenihaber.am