Հոկտեմբերի 27-ի, ընտրությունների, մարտի 1-ի հետ կապված իրադարձությունները պոզիտիվ շարադրանքով պետք է ներառվեն դպրոցական դասագրքեր. պատմաբաններ
Գիտությունների ազգային ակադեմիայի Պատմության ինստիտուտի տնօրեն Աշոտ Մելքոնյանն ու պատմաբան, դասագրքերի հեղինակ Էդիկ Գրիգորյանը ընդունելի են համարում հայոց պատմության դպրոցական դասագրքերում վերջին 25-30 տարվա ընդգրկումը` պոզիտիվ շարադրանքով և առանց մեկնաբանության:
«Արմենպրես»-ի փոխանցմամբ` այս մասին պատմաբանները հայտնեցին օգոստոսի 20-ին հրավիրված մամուլի ասուլիսում:
«Նորագույն ժամանակաշրջանում տեղի ունեցած իրադարձությունները պոզիտիվ շարադրանքով պետք է մատուցել մեր սովորող աշակերտներին»,- ասաց Գրիգորյանը:
Աշոտ Մելքոնյանը նշեց, որ պոզիտիվ շարադրանքն անհրաժեշտ է, որպեսզի մարդիկ առանց քաղաքական գնահատականների տեղյակ լինեն, թե ինչ է տեղի ունեցել:
«Հոկտեմբերի 27-ի, այնուհետև բոլոր ընտրությունների ընթացքում, որոնք տեղի են ունեցել այս վերջին տասնամյակներին, այդ թվում նաև մարտի 1-ի հետ կապված բոլոր իրադարձությունները պոզիտիվ շարադրանքի տարբերակով պետք է ներառվեն դպրոցական դասագրքեր, որպեսզի մարդիկ իմանան, թե ինչ է տեղի ունեցել` առանց գնահատականների»,- նշեց Մելքոնյանը:
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Լուսինե Առաքելյանը նշեց, որ իրենց նախաձեռնությամբ ձևավորվել է 6 պատմաբաններից կազմված աշխատանքային խումբ, և հանձնարարվել է ուսումնասիրել 9-րդ դասարանի Հայոց պատմության դասագիրքն ու տեսակետ ներկայացնել:
Օգոստոսի 15-ին ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանը չէր բացառել, որ հայոց պատմության վերջին շրջանի իրադարձությունները կարող են տեղ չգտնել դպրոցական դասագրքերում:
Հոկտեմբերի 27-ի, ընտրությունների, մարտի 1-ի հետ կապված իրադարձությունները պոզիտիվ շարադրանքով պետք է ներառվեն դպրոցական դասագրքեր. պատմաբաններ
Գիտությունների ազգային ակադեմիայի Պատմության ինստիտուտի տնօրեն Աշոտ Մելքոնյանն ու պատմաբան, դասագրքերի հեղինակ Էդիկ Գրիգորյանը ընդունելի են համարում հայոց պատմության դպրոցական դասագրքերում վերջին 25-30 տարվա ընդգրկումը` պոզիտիվ շարադրանքով և առանց մեկնաբանության:
«Արմենպրես»-ի փոխանցմամբ` այս մասին պատմաբանները հայտնեցին օգոստոսի 20-ին հրավիրված մամուլի ասուլիսում:
«Նորագույն ժամանակաշրջանում տեղի ունեցած իրադարձությունները պոզիտիվ շարադրանքով պետք է մատուցել մեր սովորող աշակերտներին»,- ասաց Գրիգորյանը:
Աշոտ Մելքոնյանը նշեց, որ պոզիտիվ շարադրանքն անհրաժեշտ է, որպեսզի մարդիկ առանց քաղաքական գնահատականների տեղյակ լինեն, թե ինչ է տեղի ունեցել:
«Հոկտեմբերի 27-ի, այնուհետև բոլոր ընտրությունների ընթացքում, որոնք տեղի են ունեցել այս վերջին տասնամյակներին, այդ թվում նաև մարտի 1-ի հետ կապված բոլոր իրադարձությունները պոզիտիվ շարադրանքի տարբերակով պետք է ներառվեն դպրոցական դասագրքեր, որպեսզի մարդիկ իմանան, թե ինչ է տեղի ունեցել` առանց գնահատականների»,- նշեց Մելքոնյանը:
ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարի տեղակալ Լուսինե Առաքելյանը նշեց, որ իրենց նախաձեռնությամբ ձևավորվել է 6 պատմաբաններից կազմված աշխատանքային խումբ, և հանձնարարվել է ուսումնասիրել 9-րդ դասարանի Հայոց պատմության դասագիրքն ու տեսակետ ներկայացնել:
Օգոստոսի 15-ին ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Արայիկ Հարությունյանը չէր բացառել, որ հայոց պատմության վերջին շրջանի իրադարձությունները կարող են տեղ չգտնել դպրոցական դասագրքերում: