«Սարդարապատ» շարժում. «Իշխանությունների մարտավարությունը եղել և մնում է լռությունը»
Սանահինի լոկոմոտիվային դեպոն սահմանամերձ դեպո է: Այն Հայաստանի համար ունի ռազմավարական նշանակություն: 90-ականներին Ադրբեջանի հետ չհայտարարված պատերազմի ժամանակ Վրաստանի երկաթուղայինները հրաժարվում էին Հայաստանի բեռները տեղափոխել ադրբեջանցիներով բնակեցված Մառնեուլի, Շուլավերի և Սադախլոյի ուղեմասերով, պատճառաբանելով այդ տարածքներում ադրբեջանցիների ներկայությամբ և նրանց նկատմամբ անհսկելիությամբ, որի հետևանքով երկաթուղում պարբերաբար կատարվել են ահաբեկչական գործողություններ:
Հայաստանի բեռնափոխադրումները այդ իրավիճակում կատարվում էր բացառապես Սանահինի լոկոմոտիվային բրիգադների և դեպոյի աշխատակիցների ջանքերով:
Միայն 1994թ. Վրաստանի տարածքով Հայաստան բեռնափոխադրումների ընթացքում տեղի են ունեցել 23 ահաբեկչական գործողություն, որից 13-ը Ադրբեջանի հետ զինադադարի ստորագրումից հետո։
Ահաբեկչական գործողությունների ժամանակ պայթեցվել են ջերմաքարշեր, վագոններ, վառելիքով լի ցիստեռններ, ուղեմասերի գծահատվածներ, կամուրջներ և բոլոր պայթեցումների հետևանքները արագ արձագանքման շնորհիվ վերացվել են Սանահինի դեպոյի աշխատակիցների ջանքերով:
Վերացնելով Սանահինի դեպոն և նրա որոշակի գործառույթները տալով Գյումրիի դեպոյին, «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ ղեկավարությունը տնտեսական նպատակահարմարությունից ելնելով, փաստորեն, նվազագույնը զրկում է Հայաստանին Վրաստանի տարածքով Հայաստան մտնող բեռնափոխադրումների խափանումները շտկելու և կանխարգելելու օպերատիվ միջամտությունից։
Դեպոյի աշխատակիցներին առ այսօր «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ ղեկավարությունը կերակրում է սին խոստումներով, թե, իբր, այդ տարածքում ինչ-որ արտադրամասի հիմնումը կապահովի անհրաժեշտ քանակի աշխատատեղեր։ Իրականությունն այն է, որ այսօր չկա այդ արտադրամասը և չկան համապատասխան աշխատատեղերը։
Ի՞նչ արձագանք են տվել և գործնական ի՞նչ քայլեր են ձեռնարկել Հայաստանի պատկան մարմինները «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ ղեկավարության գործողությունների նկատմամբ։
Առ այսօր ՀՀ իշխանությունների մարտավարությունը եղել և մնում է լռությունը և իրավիճակին համակերպվելը։
Այնինչ, իրապես, կրկին անգամ վտանգվում է ՀՀ ազգային անվտանգությունը։
«Սարդարապատ» շարժում. «Իշխանությունների մարտավարությունը եղել և մնում է լռությունը»
Սանահինի լոկոմոտիվային դեպոն սահմանամերձ դեպո է: Այն Հայաստանի համար ունի ռազմավարական նշանակություն: 90-ականներին Ադրբեջանի հետ չհայտարարված պատերազմի ժամանակ Վրաստանի երկաթուղայինները հրաժարվում էին Հայաստանի բեռները տեղափոխել ադրբեջանցիներով բնակեցված Մառնեուլի, Շուլավերի և Սադախլոյի ուղեմասերով, պատճառաբանելով այդ տարածքներում ադրբեջանցիների ներկայությամբ և նրանց նկատմամբ անհսկելիությամբ, որի հետևանքով երկաթուղում պարբերաբար կատարվել են ահաբեկչական գործողություններ:
Հայաստանի բեռնափոխադրումները այդ իրավիճակում կատարվում էր բացառապես Սանահինի լոկոմոտիվային բրիգադների և դեպոյի աշխատակիցների ջանքերով:
Միայն 1994թ. Վրաստանի տարածքով Հայաստան բեռնափոխադրումների ընթացքում տեղի են ունեցել 23 ահաբեկչական գործողություն, որից 13-ը Ադրբեջանի հետ զինադադարի ստորագրումից հետո։
Ահաբեկչական գործողությունների ժամանակ պայթեցվել են ջերմաքարշեր, վագոններ, վառելիքով լի ցիստեռններ, ուղեմասերի գծահատվածներ, կամուրջներ և բոլոր պայթեցումների հետևանքները արագ արձագանքման շնորհիվ վերացվել են Սանահինի դեպոյի աշխատակիցների ջանքերով:
Վերացնելով Սանահինի դեպոն և նրա որոշակի գործառույթները տալով Գյումրիի դեպոյին, «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ ղեկավարությունը տնտեսական նպատակահարմարությունից ելնելով, փաստորեն, նվազագույնը զրկում է Հայաստանին Վրաստանի տարածքով Հայաստան մտնող բեռնափոխադրումների խափանումները շտկելու և կանխարգելելու օպերատիվ միջամտությունից։
Դեպոյի աշխատակիցներին առ այսօր «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ ղեկավարությունը կերակրում է սին խոստումներով, թե, իբր, այդ տարածքում ինչ-որ արտադրամասի հիմնումը կապահովի անհրաժեշտ քանակի աշխատատեղեր։ Իրականությունն այն է, որ այսօր չկա այդ արտադրամասը և չկան համապատասխան աշխատատեղերը։
Ի՞նչ արձագանք են տվել և գործնական ի՞նչ քայլեր են ձեռնարկել Հայաստանի պատկան մարմինները «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ ղեկավարության գործողությունների նկատմամբ։
Առ այսօր ՀՀ իշխանությունների մարտավարությունը եղել և մնում է լռությունը և իրավիճակին համակերպվելը։
Այնինչ, իրապես, կրկին անգամ վտանգվում է ՀՀ ազգային անվտանգությունը։
«Սարդարապատ» շարժում