10 միֆ, որոնց ստիպում են հավատալ կոսմետիկա արտադրողները (ֆոտոշարք)
Հիմնականում գովազդն ու վառ փաթեթավորումն են այն գործոննորը, համաձայն որոնց՝ մենք ընտրում ենք խնամքի միջոցներ։ Սակայն դիմահարդար և գրքերի հեղինակ Փոլա Բեգունը կարծում է, որ չարժե հավատալ արտադրողներին, ովքեր փորձում են գրավել հաճախորդներին խորամանկության միջոցով։
«AdMe.ru» կայքը ներկայացրել է ամենատարածված մարքեթինգային հնարքների ցուցակը։
10 միֆ, որոնց ստիպում են հավատալ կոսմետիկա արտադրողները (ֆոտոշարք)
Հիմնականում գովազդն ու վառ փաթեթավորումն են այն գործոննորը, համաձայն որոնց՝ մենք ընտրում ենք խնամքի միջոցներ։ Սակայն դիմահարդար և գրքերի հեղինակ Փոլա Բեգունը կարծում է, որ չարժե հավատալ արտադրողներին, ովքեր փորձում են գրավել հաճախորդներին խորամանկության միջոցով։
«AdMe.ru» կայքը ներկայացրել է ամենատարածված մարքեթինգային հնարքների ցուցակը։
Որքան հայտնի է բրենդը, այնքան լավն է արդյունքը
Գոյություն ունի հակածերացման կոսմետիկա
Կոպերի համար անհրաժեշտ է հատուկ քսուկ
Ցելյուլիտից կարելի է ազատվել քսուկների միջոցով
Օրգանական կոսմետիկան ավելի լավն է
Քսուկն ազատում է դեմքի կնճիռներից
Արևապաշտպան քսուկները պետք է քսել միայն լողափում
Շամպունը կարող է կանգնեցնել մազաթափությունը
Կարելի է ներկել մազերը՝ առանց դրանք վնասելու
Արևայրուքը անվտանգ է
7or.am